12 de January de 2016

Klabin supports the 33rd Grape Festival in Jundiaí

Free event offers culinary workshops, tourist tours, grape pressing ceremony and other cultural activities

Jundiaí, January 12, 2016 – Klabin, Brazil’s largest producer and exporter of paper and leader in the production of packaging paper and board, corrugated board packaging, industrial sacks and logs, sponsors the 33rd Grape Festival in Jundiaí, São Paulo. The Company donated more than 10,000 corrugated board packages to transport fruits that will be sold during the event.

Klabin’s corrugated board boxes are biodegradable, 100% recyclable and resistant to a wide range of storage conditions. The Company supplies many different sectors, such as the food, beverage, fruit and vegetable, electronics, health and hygiene industries, and customizes packaging in accordance with the needs of each client. Present in Jundiaí since 1992, the company has two industrial units in the city, located in Tijuco Preto and Distrito Industrial.

The 33rd edition of the event will be held at Parque da Uva, from January 14 to 17, 22 to 24 and 29 to 31, offering culinary workshops, tourist tours, theater presentations, cultural presentations, bands, exposition and sale of fruits and wines, in addition to the traditional grape pressing ceremony, among other activities.

See the Agenda below:

Bike Tour: 1/16

Tractor rides: 1/17

Motorcycle parade and meeting: 1/23

Classic car parade and meeting: 1/24

Jeep parade: 1/30

IV Grape Ride: 1/31

Hoje a gente manda um grande abraço pra piazada de Rio Negro, lá no Paraná. Essa cidade, que fica na divisa com o estado de Santa Catarina, está completando 149 anos. Temos a certeza de que essa parceria ainda nos trará muitos resultados positivos e, por isso, trabalhamos diariamente comprometidos com o desenvolvimento e a sustentabilidade, respeitando a população e a fauna e flora da região.

Nosso parabéns a todos os rio-negrenses!

#PraCegoVer Imagem em comemoração ao aniversário de Rio Negro, há a silhueta de uma mulher preenchida com a foto da Igreja Matriz Senhor Bom Jesus da Coluna e o portal de entrada da cidade, além do texto “Nos três anos que estamos aqui, produzindo embalagens de papelão ondulado, a Klabin só tem orgulho de fazer parte da história e do desenvolvimento da cidade. Parabéns Rio Negro!”. No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

2 dias atrás  ·