2 de August de 2017

Klabin sponsors 8th edition of Inclusive Parade in Piracicaba

São Paulo, August 2, 2017 – As part of its initiatives to support the inclusion of people with disabilities in the city of Piracicaba, São Paulo, Klabin is one of the sponsors of the 8th edition of the Inclusive Parade of People with Disabilities and Reduced Mobility, which will be held at 7 p.m. today (August 2) at Shopping Piracicaba. The Parade will feature 30 models (children, teens and adults) with reduced mobility, who will showcase the Spring-Summer 2017/2018 collection. The project, which involves fashion and attitude in support of inclusion, aims to encourage the active participation of people with disabilities in society and reinforce the values of equality and respect.

Klabin also reaffirms that it continues to offer job opportunities to people with disabilities. Those interested in joining Klabin can send their résumés by e-mail to inclusaopcd@klabin.com.br

Sabia que somos pioneiros no desenvolvimento e produção de bandejas para transporte, armazenamento e exposição de frutas no Brasil? 😱 Transporte de alimento é coisa séria, por isso, aqui na Klabin, vamos muito além da embalagem. Pois é! Nossa nova linha de embalagens para transporte de frutas, além de lindas 😍, são produzidas com material feito a partir de fibras limpas e sem nenhum contaminante, o que garante a proteção dos alimentos. Além disso, elas são biodegradáveis e totalmente recicláveis, reforçando nosso compromisso com o meio ambiente. 🌳 Estamos sempre pensando em unir praticidade e sustentabilidade para que os alimentos cheguem com qualidade até a sua casa. 😉💚🏠 #MuitoAlémDaEmbalagem #EmbalagensdoFuturo #FuturoRenovável

#PraCegoVer: imagem de caixas com frutas em primeiro plano e ao fundo uma ilustração simulando uma paisagem com natureza. Nela há uma cena com duas pessoas. Uma está com a outra nos ombros tentando alcançar uma maçã e ao fundo outra pessoa andando de bicicleta.