2 de August de 2017

Klabin sponsors 8th edition of Inclusive Parade in Piracicaba

São Paulo, August 2, 2017 – As part of its initiatives to support the inclusion of people with disabilities in the city of Piracicaba, São Paulo, Klabin is one of the sponsors of the 8th edition of the Inclusive Parade of People with Disabilities and Reduced Mobility, which will be held at 7 p.m. today (August 2) at Shopping Piracicaba. The Parade will feature 30 models (children, teens and adults) with reduced mobility, who will showcase the Spring-Summer 2017/2018 collection. The project, which involves fashion and attitude in support of inclusion, aims to encourage the active participation of people with disabilities in society and reinforce the values of equality and respect.

Klabin also reaffirms that it continues to offer job opportunities to people with disabilities. Those interested in joining Klabin can send their résumés by e-mail to inclusaopcd@klabin.com.br

Hoje a gente manda um grande abraço pra piazada de Rio Negro, lá no Paraná. Essa cidade, que fica na divisa com o estado de Santa Catarina, está completando 149 anos. Temos a certeza de que essa parceria ainda nos trará muitos resultados positivos e, por isso, trabalhamos diariamente comprometidos com o desenvolvimento e a sustentabilidade, respeitando a população e a fauna e flora da região.

Nosso parabéns a todos os rio-negrenses!

#PraCegoVer Imagem em comemoração ao aniversário de Rio Negro, há a silhueta de uma mulher preenchida com a foto da Igreja Matriz Senhor Bom Jesus da Coluna e o portal de entrada da cidade, além do texto “Nos três anos que estamos aqui, produzindo embalagens de papelão ondulado, a Klabin só tem orgulho de fazer parte da história e do desenvolvimento da cidade. Parabéns Rio Negro!”. No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

4 dias atrás  ·