Social Projects
19 de November de 2015

Klabin Promotes 2015 Christmas Caroling

The free event will bring Klabin’s Singing Girls to the Ikapê Hotel

Telêmaco Borba, November 19, 2015 – Klabin, Brazil’s largest packaging paper producer and exporter, will hold 2015 Christmas Caroling between December 8 and 10. The show by Klabin’s Singing Girls will be held at the Ikapê Hotel, beginning at 8:30 p.m.

The traditional event is free and open to the public. During the show, the 48 girls will evoke Christmas tradition through songs such as Little Drummer Boy, Presépio and Little Star of Bethlehem. We hope that these songs move the public and bring them to reflect on this date. This year, the theme of the Christmas Carols is “A message of peace.”

Klabin’s Singing Girls is a group of girls between the ages of 7 and 17, daughters of employees at the Monte Alegre (Paraná) unit and residents of the local community. Since 2004, the project has provided contact with music, studies of musical theory, rhythm and vocal techniques, in addition to developing teamwork.

Service 2015 Christmas Caroling

Date: December 8, 9 and 10 (Tuesday, Wednesday, Thursday)
Time: 8:30 p.m.
Location: Hotel Ikapê – Fazenda Monte Alegre – Harmonia – Telêmaco Borba
Free of charge

Sabia que somos pioneiros no desenvolvimento e produção de bandejas para transporte, armazenamento e exposição de frutas no Brasil? 😱 Transporte de alimento é coisa séria, por isso, aqui na Klabin, vamos muito além da embalagem. Pois é! Nossa nova linha de embalagens para transporte de frutas, além de lindas 😍, são produzidas com material feito a partir de fibras limpas e sem nenhum contaminante, o que garante a proteção dos alimentos. Além disso, elas são biodegradáveis e totalmente recicláveis, reforçando nosso compromisso com o meio ambiente. 🌳 Estamos sempre pensando em unir praticidade e sustentabilidade para que os alimentos cheguem com qualidade até a sua casa. 😉💚🏠 #MuitoAlémDaEmbalagem #EmbalagensdoFuturo #FuturoRenovável

#PraCegoVer: imagem de caixas com frutas em primeiro plano e ao fundo uma ilustração simulando uma paisagem com natureza. Nela há uma cena com duas pessoas. Uma está com a outra nos ombros tentando alcançar uma maçã e ao fundo outra pessoa andando de bicicleta.