Social Projects
19 de November de 2015

Klabin Promotes 2015 Christmas Caroling

The free event will bring Klabin’s Singing Girls to the Ikapê Hotel

Telêmaco Borba, November 19, 2015 – Klabin, Brazil’s largest packaging paper producer and exporter, will hold 2015 Christmas Caroling between December 8 and 10. The show by Klabin’s Singing Girls will be held at the Ikapê Hotel, beginning at 8:30 p.m.

The traditional event is free and open to the public. During the show, the 48 girls will evoke Christmas tradition through songs such as Little Drummer Boy, Presépio and Little Star of Bethlehem. We hope that these songs move the public and bring them to reflect on this date. This year, the theme of the Christmas Carols is “A message of peace.”

Klabin’s Singing Girls is a group of girls between the ages of 7 and 17, daughters of employees at the Monte Alegre (Paraná) unit and residents of the local community. Since 2004, the project has provided contact with music, studies of musical theory, rhythm and vocal techniques, in addition to developing teamwork.

Service 2015 Christmas Caroling

Date: December 8, 9 and 10 (Tuesday, Wednesday, Thursday)
Time: 8:30 p.m.
Location: Hotel Ikapê – Fazenda Monte Alegre – Harmonia – Telêmaco Borba
Free of charge

Hoje a gente manda um grande abraço pra piazada de Rio Negro, lá no Paraná. Essa cidade, que fica na divisa com o estado de Santa Catarina, está completando 149 anos. Temos a certeza de que essa parceria ainda nos trará muitos resultados positivos e, por isso, trabalhamos diariamente comprometidos com o desenvolvimento e a sustentabilidade, respeitando a população e a fauna e flora da região.

Nosso parabéns a todos os rio-negrenses!

#PraCegoVer Imagem em comemoração ao aniversário de Rio Negro, há a silhueta de uma mulher preenchida com a foto da Igreja Matriz Senhor Bom Jesus da Coluna e o portal de entrada da cidade, além do texto “Nos três anos que estamos aqui, produzindo embalagens de papelão ondulado, a Klabin só tem orgulho de fazer parte da história e do desenvolvimento da cidade. Parabéns Rio Negro!”. No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

4 dias atrás  ·