Social and Culture
31 de August de 2017

Klabin organizes Health Circuit this Sunday in Telêmaco Borba

Paraná, August 31, 2017 – Klabin invites everyone to the Health Circuit, which will be held next Sunday (September 3) in Telêmaco Borba. Starting from 9 a.m., the community can participate in diverse activities at the Horácio Klabin Plaza, in front of the City Hall, to keep their body and mind in harmony.

The event schedule includes stretching, zumba and body combat classes and crossfit activities, in addition to holistic therapies and massages, raffles and qualified professionals to perform bioimpedance analysis (measurement of body fat percentage). Participation is free.

Jordan Fraiberg | +55 (11) 3323-3829 - jordan.fraiberg@inpresspni.com.br
Mayara Brasil | +55 (11) 3323-1629 - mayara.brasil@inpresspni.com.br

Hoje,15 de junho, é o aniversário de Itajaí – SC. 🎉🎁🎈 Estamos com esse pessoal praieiro há bastante tempo e, desde então, desenvolvemos juntos soluções de embalagens de papelão ondulado que viajam o mundo inteiro. 📦🌍 Parabéns para essa cidade linda e para todos os Itajaienses! 👏👏

#PraCegoVer Imagem comemorativa do aniversário de 159 anos da cidade de Itajaí - SC. Há a silhueta de um homem preenchida com uma foto da igreja Matriz do Santíssimo Sacramento e o texto "Parabéns Itajaí! 15 de Junho de 2019. Ficamos felizes em fazer parte da história e do desenvolvimento de Itajaí!". No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

2 dias atrás  ·