Social and Culture
31 de August de 2017

Klabin organizes Health Circuit this Sunday in Telêmaco Borba

Paraná, August 31, 2017 – Klabin invites everyone to the Health Circuit, which will be held next Sunday (September 3) in Telêmaco Borba. Starting from 9 a.m., the community can participate in diverse activities at the Horácio Klabin Plaza, in front of the City Hall, to keep their body and mind in harmony.

The event schedule includes stretching, zumba and body combat classes and crossfit activities, in addition to holistic therapies and massages, raffles and qualified professionals to perform bioimpedance analysis (measurement of body fat percentage). Participation is free.

O Natal, por essência, já faz a imaginação das crianças voar loooonge. Quem sabe até o Polo Norte? A Klabin ForYou traz uma proposta perfeita para a época: a árvore de natal Eu Amo Papelão, que pode ser personalizada por toda a família, tornando-se única. Viva toda a magia natalina com os pequenos de uma forma lúdica e super criativa.

Depois de pintar e decorar, é só se preparar para esperar o Papai Noel. 🎄🎅 - www.klabinforyou.com.br/especial-natal

#PraCegoVer imagem com fotografia de quatro crianças montando e pintando uma árvore de natal de papelão. No topo, o logo Klabin ForYou e mais abaixo a frase: "A magia do Natal na sua casa."