24 de October de 2019

Klabin holds first Angatuba Suppliers Meeting

Attended by about 200 people, the event offered them the opportunity to strengthen their bond with the company

Klabin holds first Angatuba Suppliers Meeting

São Paulo, October 24, 2019 – Klabin held the first Suppliers Meeting of Angatuba on October 23, on the theme “Engaging suppliers for the future.” Besides strengthening Klabin’s relations with suppliers, the event was aimed at improving the quality of services and products offered and boosting the economy of the region where the company operates.

The meeting, which was attended by approximately 200 people at the Dispatch area at Klabin’s Angatuba Unit, featured lectures on sustainability, innovation and integrity.

“Besides learning a little more about Klabin, the initiative also helped suppliers understand how this partnership can contribute to the sustainable growth of their businesses,” said Antônio Arcanjo Júnior, supplies coordinator – Southeast region at Klabin.

To help partners become familiar with the portfolio offered by Klabin, Brazil’s largest producer and exporter of packaging paper, the site was specially decorated with products sold by Klabin.

Você sabia que a Klabin projetou um bonde aéreo sobre o Rio Tibagi para ligar de forma mais rápida a Unidade Monte Alegre ao Centro de Telêmaco Borba, no Paraná? Mais do que um meio de transporte dos nossos colaboradores, o Bondinho, como é carinhosamente chamado, é também uma atração turística da região. O projeto, inaugurado no dia 11 de novembro de 1959, se mantém em operação até hoje, e possui capacidade para 32 passageiros por cabine, em um percurso de 1.318 metros que leva 3 minutos e 40 segundos.

Já teve a oportunidade de andar no nosso bondinho? Deixe seus parabéns para o aniversariante do dia e conte como foi sua experiência nesse passeio. 🚠🎂

#PraCegoVer série de três fotografias do Bonde da Klabin. A primeira imagem em preto e branco mostra a construção do teleférico, onde ao fundo nove pessoas trabalham em uma cabine, no canto esquerdo está o ano da foto: "1959". A segunda imagem em preto e branco apresenta uma cabine com passageiros e no canto esquerdo o ano da foto: "1989". A última imagem colorida, mostra o teleférico na área de embarque e no canto esquerdo, o ano da foto: "2019".