8 de August de 2017

Klabin celebrates Driver’s Day with educational activities in five States

São Paulo, August 8, 2017 – To commemorate Driver’s Day, celebrated on July 25, Klabin promoted several activities for drivers of light and heavy-duty vehicles of its own and third-party fleets. The activities aimed at making drivers aware of the importance of health preservation, cultivation of good habits and adoption of road safety practices. Over 500 drivers of Klabin’s units in Betim (MG), Correia Pinto (SC), Goiana (PE), Jundiaí (SP), Otacílio Costa (SC), and state of Parana units in Rio Negro, Ortigueira and Telêmaco Borba took part in the activities.

In addition to traffic education talks and drugs and alcohol awareness, preventive health tests were made, such as the measurement of blood pressure, glucose and BMI (Body Mass Index). Awareness kits containing tea shirts, keychains and pens were handed out.

Hoje a gente manda um grande abraço pra piazada de Rio Negro, lá no Paraná. Essa cidade, que fica na divisa com o estado de Santa Catarina, está completando 149 anos. Temos a certeza de que essa parceria ainda nos trará muitos resultados positivos e, por isso, trabalhamos diariamente comprometidos com o desenvolvimento e a sustentabilidade, respeitando a população e a fauna e flora da região.

Nosso parabéns a todos os rio-negrenses!

#PraCegoVer Imagem em comemoração ao aniversário de Rio Negro, há a silhueta de uma mulher preenchida com a foto da Igreja Matriz Senhor Bom Jesus da Coluna e o portal de entrada da cidade, além do texto “Nos três anos que estamos aqui, produzindo embalagens de papelão ondulado, a Klabin só tem orgulho de fazer parte da história e do desenvolvimento da cidade. Parabéns Rio Negro!”. No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

6 dias atrás  ·