18 de November de 2016

Klabin brings together 600 drivers in the Caminho Certo Program

Paraná, November 18, 2016 – Klabin, Brazil’s largest paper producer and exporter and the leading manufacturer of corrugated board packaging and industrial bags, organized a reunion with its own and outsourced drivers in Paraná, between November 7 and 11.The event is one of the initiatives of the Caminho Certo (Right Way) Program, whose mission is to raise traffic awareness and defensive driving among participants.

The initiative brought together 600 drivers, more than in the previous edition, who serve the forest department of the Monte Alegre and Puma Units, in Telêmaco Borba and Ortigueira, respectively, both in Paraná.In this edition, Klabin organized a play showing everyday situations in the lives of drivers – a special and fun way to raise awareness about traffic behavior.Lectures were given on alternate time slots to facilitate driver participation and Klabin’s Occupational Health department once again conducted preventive health exams.

Launched by Klabin three years ago, the Caminho Certo Program organizes engagement and awareness campaigns, educational lectures for diverse audience groups and quarterly reunions in the states of Paraná, Santa Catarina and São Paulo.

Jordan Fraiberg | +55 (11) 3323-3829 - jordan.fraiberg@inpresspni.com.br
Mayara Brasil | +55 (11) 3323-1629 - mayara.brasil@inpresspni.com.br

Hoje,15 de junho, é o aniversário de Itajaí – SC. 🎉🎁🎈 Estamos com esse pessoal praieiro há bastante tempo e, desde então, desenvolvemos juntos soluções de embalagens de papelão ondulado que viajam o mundo inteiro. 📦🌍 Parabéns para essa cidade linda e para todos os Itajaienses! 👏👏

#PraCegoVer Imagem comemorativa do aniversário de 159 anos da cidade de Itajaí - SC. Há a silhueta de um homem preenchida com uma foto da igreja Matriz do Santíssimo Sacramento e o texto "Parabéns Itajaí! 15 de Junho de 2019. Ficamos felizes em fazer parte da história e do desenvolvimento de Itajaí!". No canto inferior direito, nosso logo Klabin.

2 dias atrás  ·